Frågor om klänningarna


Hej sötnosar :)

Fick frågan ang klänningarna jag la upp och såklart så ska jag hjälpa till;

Nina om Någon som har ett stycke immunförsvar att bjuda på?:
wow första och andra klänningarna va riktigt fina !! vart hittade du dom??
Svar;
Klänningarna kan du hitta på Brud och fest, Daimar brud & fest, Brudi Centrum haninge, Modecentrum Coutur.
Alla dessa har sidor på facebook och vissa har även webbsidor som du kan gå in på.

Jag har köpt min brudklänning på Brud & Fest på drottningatan i sthlm och är jättenöjd med bemötandet och snabb service, hittills har det varit jättebra med dom. Min klänning skulle vara klar i Mars men den blev klar redan nu i januari :) Och sånt gillar jag. Det var även där några av brudarena i "mitt stora feta syrianska bröllop" köpte sina klänningar och slöjor.




Bjuder på en bild på ett Bollywood bröllop.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0