Någon som har ett stycke immunförsvar att bjuda på?




Är fortfarande sjuk, har vart halvsjuk sedan i december Efter vår förlovning och det blir bara värre ligger nu i soffan och ser ut som cuasimodo med svullna ögon och hostar. Jättekul verkligen! Så här sjuk somj ag varit nu har jag nog aldrig varit i hela mitt liv, under en kort period. Försöker förgäves ringa närakuten i södertälje så jag kan få komma dit och få några mirakel piller och bli frisk igen.

Det som stör mig är att jag inte har tid med att vara sjuk, skolan tar stryck av min frånvaro. Och jag blir irriterad över att jag inte får träna. Det skapar bara en massa stress om att jag aldrig kommer tillbaka till det normala.

Och för några minuter sedan ringde dom och sa att min klänning är klar!! Bra att någon kom med positivt besked, ska i slutet av veckan åka dit för provning och jag som ätit som en häst nu för att bli frisk, vi får se hur det går med provningen. Men de är ju 9 mån kvar till bröllopet så det ska nog gå vägen! Hoppa iaf!

Bjuder på lite bilder på brudklänningar som jag tycker är fina men jag kommer inte publicera min då jag inte vill att min blivande man ska se mig förren på den stora dagen :)





Visst är dessa fina :) Men min är ännuu ännuuu vackrare, får fjärilar i magen med tanke på vårt bröllop och att vi snart kommer stå där, vårt första steg till vårat liv tillsammans <3



Kommentarer
Postat av: Nina

wow första och andra klänningarna va riktigt fina !! vart hittade du dom??

2012-01-16 @ 22:18:10
Postat av: Linda

Åhh vad spännande, ser fram emot att se dig som brud, säkert jätte vacker =)



kram

2012-01-17 @ 23:26:48
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0