There's coffe then there's coffe



Godmorgon alla fina.
Vaknade med svullen hals och ont i huvet, men som sagt jag är INTE sjuk! Har precis tryckt i mig 2 ägg och ska hälla upp räddnings kaffen i min snygga traveling mugg. Står Arooma på schemat idag så jag kommer massaera någon lycklig i 2 timmar, inte nådigt. Sen ikväll blir det fika plugg med Nathalie, hur mysigt som helst. Det är något speciellt med att fika med sina tjejer. Det ger faktiskt mig ny energi. Man vädrar luften om allt som hänt, skrattar så tårarna rinner, lyfter varandra och så även göra lite nytta.

Så godmorgon och hoppar ni får en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vill tacka för den fina kommentaren...och trevlig blogg du har. alltid kul att följa nya bloggerskor!



kram

2012-01-12 @ 00:25:49
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0