Så välkommen till min nya blogg.


Tjohej alla.
Jag har ju som kanske några vet haft en blogg förut, en blogg som är om mitt privatliv.
Men som jag vet kommer jag även fast jag valt att börja blogga troligen få bita mig i läppen x-antal ggr för att inte skriva ut för mycket tankar eller göra en onödig ordspya. Men jag är en sån person som ibland behöver få dela med mig av mitt liv, mina värderingar och skriva av mig. Det blir lite som en avlastning när man har tusen andra saker att tänka på.

Och som jag längtar efter så vill jag också kunna dela med mig snabbare med hjälp av mobilen men det kommer nog ta ett tag tror jag.

Nåja nu kommer det troligen handla massor om min underbara fästman och mitt bröllp som kommer ske i september, så mellan skolan, jobb, vänner, träningen för att uppnå min drömkropp, kaloriräknande så kommer det handla väldigt mycket om våra framtida planer :)


So thats it!!
Här har ni mig precis som jag är och mitt liv är väl som jag valde att bloggen skulle heta lifes a dream- ett liv fullt av drömmar både bra och dåliga.

Så vad ska man säga.. kul att ni hittat hit?

Skolan börjar igen efter 2v lov så sova snart kanske?


Kommentarer
Postat av: tindra

Kul att man hitta till din nya blogg :)

Snart wedding????

Vart e din blivande ifrån? & du??

2012-01-17 @ 19:11:50
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0