Mabey it's just me or it's you to



Vad har man gjort, jo stoppat i sig alldeles för mycket onyttigt och jobbat och pluggat.
Söndagen fylldes med sjukdom och ännu mer onyttigt som bullar och paj, såklart så kommer ångesten som ett brev på posten och jag blir både arg och besviken. Varför åt jag de?

Samtidigt som jag någonstans försöker lura in mig att det ibland är okey att äta något gott utan att må dåligt efter, men det misslyckas. Dröm kroppen och det med att vara nöjd känns väldigt långt bort. Ibland har man sån lust att bara ge upp allt och strunta i allt som har med ens utseende att göra, kläder.. allt. Bara glida runt i mjukis tills det är okej. Så kan jag samtidigt bli arg på dom som födds med en perfekt kropp och kan stoppa i sig allt och inte bryr sig för fem öre.

Vad ska man göra? Våren och sommaren är snart här och man kanske måste köpa långklänningar som man kan ha...

Prd spya idag-ändå höll jag igen nu..


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken fin bild! :)



Man får äta lite gott ibland, utan att känna sig dålig! :)

Jag tänkte äta massa choklad igår, men orkade inte ha ona i magen och tog istället lite nötter. Innan hade jag ätit en tårtbit, det är okej.. Vi båda tränar ju massa så det kommer inte att märkas snygging!!

2012-01-15 @ 20:16:44
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0