Lite ångest inför sommarn faktiskt..



Kanske bara är jag som har dubbla känslor med att vi går åt "rätt" håll och att sommarsolen snart är här.
På ett sätt längtar jag efter värmen eftersom jag hatar kyla, det värsta som finns är att frysa.
Men på ett annat sätt så måste jag slåss med mig själv med att jag inte är den som visar mycket hud, jag har inte kortklänningar om jag inte får ha svarta strumpbyxor under.
Så nu fick jag en lite panikattak och började snabbt klicka runt på olika sidor där man kan få tag på fina maxiklänningar, för det är alltid min räddning när det är för varmt för att springa runt i jeans.

Pga vissa händelser så gör jag bara inte det, eller så är det så att spökena i mitt huvud tar över för mycket.
Så nu sitter jag här med ångest både för att jag måste komma på vad jag ska kunna ha på mig under sommarn och att jag ätit alldeles för mycket nu när jag varit sjuk och fick läkarbesked att jag inte får träna på en månad. Bara ta små långsamma promenader. KAN DE`BLI VÄRRE??

Paniken börjar smyga sig på och jag står nu i valet och kvalet om jag ska fortsätta räkna kalorier eller om jag ska gå över till viktväktarna. Kalorierna tar det lite längre tid men på alla andra som vart med i viktväktarna har det gått väldigt fort för. Och jag måste ha snabba resultat annars blir jag galen!

Så det lutar åt viktväktarna- men eftersom jag tydligen är för liten och väger för lite??? :S Så får jag köra hemma och inte får va med i deras klubb.



Så här är vål några räddningar och hur ni kommer se mig i vår och sommar.
Så med viktväktarna så kanske man tillslut kan ha något sånt här;


Bild tagen från annan blogg.

Men det känns som om de aldrig kommer hända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0