Lifes fantastic when I'm with you



Jag och min kära fästman, den bästa i världen.



Min räddning varje morgon, min kaffe take away termos från Las Vegas som jag inversterade i när vi var där.

Är helt slut idag, huvudet känns som att väga ett ton och har jätteont i nacken. Jag vill inte bli sjuk!!!
Så det tänker jag inte bli heller, så om jag ignorerar då kanske det inte finns där?..
Vem har sagt att inte både förkylning och sjukdom kan ha med psyket att göra? Happy thoughts, happy thoughts.

Och vad gjorde man inte i förrgår, klickade hem lite snygga kläder till mig själv. Vilket jag vet att jag kommer få höra något om att det är något jag inte ska göra, onödigt och att alla pengar just nu ska gå till vårt framtida bröllop, men jag ville köra på happy bride= happy husband. Jag tycker jag förtjänar lite glädje och skönhet i mitt liv så snart är paketet här :)

Så snart ser ni mig glida fram i nya skor och outfits, oh yes!


Kommentarer
Postat av: shamie

Heej, fin blogg du har! Har frågestund på g så kommentera gärna! :)

2012-01-14 @ 20:11:57
URL: http://shamiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0