I need insperation to get what I whant



Årets insperation, jag måste ha sånt för att kunna hålla träningen igång och köra på. Även nu när jag är sjuk och kanske inte kan träna får jag ta lugna promenader och hålla mer koll på maten och äta mindre kalorier.
Jag tänker inte säga att jag ska ha eller jag kommer ha denna kropp tills bröllopet, men jag hoppas att jag kommer nära nog iaf :)

Jag blir nöjd när jag är glad och lycklig med hur jag ser ut och att jag känner att jag faktiskt kan göra och klä mig precis som jag vill :) Det önskar jag alla, jag önskar alla att dom var nöjda med hur dom såg ut, hur det var och allt. För om man mår bra så blir man lyckligare och då atomatiskt gulligare mot andra. Hoppas jag redan är det nu :) Tror att jag är det jag, försöker så de borde jag vara.

Och jag hittade denna bild som fick mig att tänka på min underbara blivande man;
Tack för att du finns och för att du står ut med allt jag gör och mina humör,

JAG ÄLSKAR DIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0