I love my coffe



Vet inte men jag är inte den som inte är hungrig, utan brukar vara den som alltid är hungrig men idag har jag ätit lite.. mindre än vad jag ska. Var inte alls sugen på middag men pressa i mig ändå. Men inte mycket det sa bara stopp, väldigt mätt nu konstigt nog på en halv kycklingfile och wok grönsaker.

Tur att jag har mitt kaffe- mums! Finns det nåt som är lika bra? Har precis hällt i mig en kopp medan jag studerade och nu väntar en timmes yoga :)

Och innan vill man gärna slå en snabbtitt på face, är det bara min som inte vill logga in?

Kommentarer
Postat av: Cicci

sv: Tack så mycket! Jag är på samma linje som dig. Tack! Kram

2012-01-09 @ 21:28:35
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0