Dags att kanske ändra på sig ?



Bild från vår förlovning

Sånt som inte ska störa en men som gör det.

Jag ska börja.. hmm ska försöka skriva det här så fint som möjligt. Jag är inte den personen som vill få andra personer att må dåligt nej sån är jag verkligen inte men ibland så blir jag lite irriterad på så otroligt tröga människor, eller kan man kalla dom de ens?

Jag var ute igår och hade det kanon med några av mina tjejer, C fyllde år och så kom min blivande man dit med sina vänner. Jag och min andra hälf står och håller om varandra sen så kommer det förbi en kvinna vars rykte inte är det bästa(waayy trash). Jag tänkter inte starta pajkastning och skriva ut allt som har med denna kvinna att göra men det skulle kunna bli en bok lika tjock som bibeln fast med inte så bra innehåll.

Hon går förbi oss och samtidigt som hon gör detta smeker hon min blivande på bröstet och försöker med sensuell stämma säga "heeejjjj S****" och går förbi och vickar på din lilla icke exissterade rumpa. Sen ställer hon sig och trycker rumpan i min blivandes vänners skrev och försöker dansa sexigt och såklart gör hennes vän likaså.
Då min blivande tittar konstigt på mig och säger "det konstiga är att hon redan hälsat på mig när jag kom in.." så skakar han på huvudet.

Men jag tycker faktiskt synd om dig när jag gått in på din blogg och läst hur dåligt du mår och att du är så ledsen och att du till mage på allt kan skriva ut att du absolut inte är en elak person... när alla vet eller varit med om det motsatta. Jag vet inte vad du försöker inbilla dig själv. Jag kan ge dig att du har utseendet absolut jag tycker tom att du ser väldigt bra ut men där tar det slut.

Men så är det väl dom som vill framställa sig själv som något är i själva verket det total motsatta.

Anyway jag tycker iaf synd om dig.
Och det sticker tydligen i folks ögon min lycka.

Men slängpussar till dig och hopp om att du en dag inser att du är 22-23år och det är dags att växa upp nu.
Och du har verkligen anledning att du redan borde ha gjort de.

Nu har jag slängt i mig pistagenötter och vinbärssaft med mtv's I use to be fat maraton.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

blev nyfiken på hennes blogg haha! Det finns så mycket osäkra människor som tror att dom uppfyller nåt slags tomrum i sig själva genom att FÖRSÖKA trycka ner andra. så trist bara men men , finns folk till allt

2012-01-09 @ 10:42:37
URL: http://emimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0