Bara lite sjuk...


Naturgodis, juice, vitamin-c brudtablett och kan jang, hostmedicinen kom inte med men så här är livet nu.

Hemma från fabror doktorn och fick veta att jag har övre luftvägsinfektion och att det var tur att jag kom in annars hade jag fått lunginflammation och fick rekommenderad vila (som om jag har tid med de?), äta bra och fick utskriven den starkaste hostmedicinen som han varnade att man kunde bli lite groggy utav. Så skål!

Så måste jag tvinga mig till skolan imorgon, för jag har inte råd med mer frånvaro. Har ju bara varit sjuk i 1 månad...

Har fått mitt paket från Nelly också, känns bra lite tröst faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Tack :)

Tror att min tjejkompis ska ha en av de klänningarna du la upp när hon gifter sig :)

2012-01-17 @ 17:56:53
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0